۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۵

استاندار لرستان با خانواده زنده یاد "محسن خشخاشی" معلم بروجردی دیدار کرد

استاندار لرستان با خانواده زنده یاد "محسن خشخاشی" معلم بروجردی دیدار کرد

بروجرد - خبرگزاری مهر: استاندار لرستان به همراه برخی مسئولان استان با خانواده زنده یاد "محسن خشخاشی" معلم بروجردی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ بازوند استاندار لرستان به همراه مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان و برخی مدیران استانداری لرستان با حضور در منزل معلم لرستانی زنده یاد محسن خشخاشی ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده این معلم نسبت به مقام و جایگاه والای این معلم فقید ادای احترام کرد.

وی در جریان این دیدار بر اهتمام مدیران اجرایی استان لرستان و مسئولین قضایی و انتظامی برای رسیدگی سریع به این پرونده تاکید کرد.

استاندار لرستان خاطر نشان کرد: بررسی و پیگیری این پرونده خارج از اینکه ماهیت حقوقی شخصی داشته یک مطالبه عمومی بوده و مدعی العموم دارد.

بازوند یادآور شد: در این راستا با استفاده از ظرفیت دستگاههای ذیربط تلاش می شود تا عاملین این حادثه دلخراش در کوتاهترین زمان ممکن دستگیر شوند و آسیب شناسی جدی در این زمینه صورت گیرد.

بنابر این گزارش "زنده یاد محسن خشخاشی" دبیر فیزیک دبیرستان حافظیه بروجرد صبح روز شنبه یکم آذرماه سالجاری در مدرسه و سر کلاس درس با ضربه چاقوی دانش آموز پایه اول دبیرستان خود به کما فرو رفت و شامگاه همان روز به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

دانش آموز عامل وقوع این حادثه همچنان متواری بوده و تلاش برای دستگیری وی به طور جدی از سوی پلیس در حال انجام است.

کد خبر 2431303

برچسب‌ها